Artykuł

Maciej Tesławski wraz z przyjaciółmi napisali książkę, aby zaprezentować wachlarz technik promocji sprzedaży. Najpopularniejszym sposobem zwiększenia sprzedaży jest obniżka ceny. Ale czy jest ona najskuteczniejsza?


Na to pytanie odpowiadają autorzy książki, czyli Maciej Tesławski, Aleksandra Kubańska, Natalia Suska, Żaneta Żurawska, Tomasz Ciosek, Bartosz Fabianowicz, Marcin Kędziora, Piotr Mrzygłód, Artur Rak i Piotr Wawrzyniak oraz Ariel Zarzeczny. Wszyscy są praktykami. Na podstawie swojego doświadczenia prezentują przykłady zastosowanie dziewiętnastu innych technik promocji sprzedaży.

d792586

Dla kogo jest ta książka?
Książka jest idealna dla przedsiębiorców z każdego sektora, zarówno MŚP jak i dużych firm. Docenią ją również pracownicy marketingu. Dzięki opisanym w niej technikom będą mogli tworzyć skuteczniejsze i ciekawsze kampanie marketingowe. Książka pełni również funkcję przewodnika dla konsumenta. Wyjaśnia w jakich sytuacjach zyskuje, a w jakich tak naprawdę jest oszukiwany.

W jaki sposób jest napisana?
79b9-f251-45f9-81c4-545ba0158388W książce zawarte jest spojrzenie z różnych punktów widzenia na poszczególne techniki promocji sprzedaży. Autorzy podają praktyczne przykłady na podstawie własnych doświadczeń z pracy.
Niesamowite jest to, że autorzy komentując daną technikę są świadomi pozostałych wypowiedzi. Daje to czytelnikowi poczucie historii zdarzeń. Czuje się jakby siedział przy stole z autorami i słuchał ich dyskusji. Taki zabieg dodaje dynamiki i sprawia, że nie czytamy zbioru opinii na ten sam temat. Jesteśmy świadkami wymiany poglądów i uzupełniania wypowiedzi innych.

Autorzy omawiają poszczególne techniki promocji sprzedaży zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak i przedsiębiorcy z segmentu MŚP oraz dużych korporacji. Poruszają kwestie m.in. neuromarketingu, danych osobowych w promocjach, promocji zaangażowanych społecznie, loterii i mechanizmów promocji sprzedaży. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Drogi Czytelniku, kupując tę książkę pomagasz chorym dzieciom. Autor całość honorarium, pochodzącego ze sprzedaży książki „Techniki promocji sprzedaży”, przeznaczy na rzecz Oddziału Onkologii i Pediatrii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej). Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę dołożą swoją „cegiełkę” do tego szczytnego celu.

Książkę wydało wydawnictwo Słowa i Myśli
E-book jest dostępny na stronie www.promocje.teslawski.pl

Posłuchaj wywiadu z autorami książki:

Tagi: , , , , , ,