Artykuł

„Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja” – taką wizję rozwoju marketingu przez następne 15 lat przedstawia autor. Jakie wynalazki czekają już wkrótce pokolenie Facebooka? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w prezentowanej lekturze.

O czym dowiesz się z „Komunikacji marketingowej 2030”?

Przeczytasz w niej m.in. o content marketingu, przyszłości materiałów wideo, mocy wyszukiwarek, wzorcowych kampaniach mobilnych i big data. Autor zwraca również uwagę na zalety personalizacji ofert produktów. Dodatkowo dowiesz się o głównych graczach na rynku telewizji.
W drugiej części książki znajdziesz serię wywiadów z przedsiębiorcami i praktykami marketingu. Rozmówcami Roberta Stępowskiego są Jakub Bierzyński, Sebastian Hejnowski, Paweł Kastory, Norbert Ofmański, Włodzimierz Schmidt, Marek Staniszewski, Paweł Trochimiuk i Tadeusz Żórawski.

4968fbcba7d90967a7009baa1c38b1cf_5

Dlaczego warto sięgnąć po tę lekturę?

– Analiza trendów ma charakter ewolucyjny. Autor oraz jego rozmówcy opierają swoje rozważania na tym, co się dzieje obecnie na rynku.
– Książka składa się z dwóch części. W pierwszej części autor omawia teoretycznie zagadnienia (np. kampanie mobilne, big data, wideo). Druga część to seria wywiadów ze znanymi marketingowcami. Rozmówcy, na podstawie bogatego doświadczenia, przedstawiają swój punkt widzenia na kwestie przedstawione w pierwszym rozdziale.
– Poznasz aktualne trendy na rynku. Autor skupia się na kilku jego zdaniem najważniejszych i je szczegółowo opisuje.
– Robert Stępowski od kilkunastu lat trzyma rękę na pulsie i śledzi trendy w marketingu. Swoje spostrzeżenia przełożył na wiele książek i artykułów. W „Komunikacji marketingowej 2030” podjął próbę prognozowania rozwoju rynku wraz z innymi ekspertami .

Dla kogo jest ta książka?

Studenci
Książka jest dobrym zbiorem porad dla osób wchodzących na rynek pracy. Studenci, którzy szukają zatrudnienia m.in w marketingu, dziennikarstwie, czy sprzedaży znajdą w niej przydatne wskazówki.

Marketingowcy i przedsiębiorcy
Przeczytają o wizji komunikacji marketingowej na najbliższe 15 lat. Swoimi przemyśleniami na ten temat dzieli się autor wraz z ośmioma ekspertami z branży.

Trendy w świecie cyfrowym na najbliższe lata możesz zacząć poznawać już za 35 zł zamawiając „Komunikację marketingową 2030”.

Dodatkowo o autorze:

AAEAAQAAAAAAAAipAAAAJDhkMjIwNTIwLTZkNDctNGNlMy1iOGEwLWI3OGM1NDY5OWM4YgRobert Stępowski jest ekspertem ds. marketingu terytorialnego, popularyzatorem wiedzy marketingowej, twórcą platformy „MarketingMiejsca.com.pl” oraz autorem kilku książek o marketingu i promocji miast oraz regionów. Autor corocznego raportu – „Wydatki promocyjne polskich miast i województw”. Od 16 lat: szkoli, wykłada, pisze i publikuje – jako: dziennikarz, autor książek i bloger. Wydawca i współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego” (cz. I i II). Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Twórca portalu internetowego i bezpłatnej gazety „KochamRawe.pl„. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl
Fan social media, personal brandingu i content marketingu, czyli marketingu opartego o wartościowe i angażujące treści.

2030

Tagi: , , ,